2010 m. kovo 13 d., šeštadienis

NAUJAS ŽAIDIMAS MANO KOLEKCIJOJE:

MINIATIŪRŲ ŽAIDIMAS AT – 43

Pastaruosius tris mėnesius daug domėjausi miniatiūrų žaidimais, norėjosi išsirinkti tokį, kuris man labiausiai patiktų. Visgi šie žaidimai nėra pigūs, todėl negali jų „keisti kaip kojinių“. Todėl prieš pirkdamas daug domėjausi tuo, kas yra ir, neskubėjau rinktis. Iš pradžių pasidomėjau visais žaidimais, kuriuos pardavinėja Lietuvoje. Labiausiai patiko Warhammer Historical, kuris, deja, Lietuvoje nėra populiarus. Tikslas buvo ne tik turėti gerą žaidimą, bet taip pat turėti ir stiprių partnerių, su kuriais būtų įdomu žaisti. Todėl pasirinkimas, sakyčiau, kol kas nėra didelis: 6-7 žaidimai. Iš visų išbandytų žaidimų labiausiai patiko AT-43. Jis dinamiškas ir kaina (kai leidėjai pradėjo leisti Armijos dėžes) labai patraukli. Nusprendžiau ne tik jį įsigyti, bet taip pat populiarinti šį žaidimą ir pardavinėti. Smagu, kad jau yra nemaža bendruomenė, bet norisi daugiau turnyrų. Taigi, mano organizuojamas karinių žaidimų klubas prisidės, kad turnyrų būtų dar daugiau.


Įsigijau dvi armijas: UNA ir Therians. Džiaugiuosi, jog šis žaidimas mano šeimoje patiko ne tik man vienam. Mano mažajai dukrelei taip pat labai patiko. Todėl daugiau nei penkis kartus per dieną liepia nuimti armijos dėžes nuo spintos ir rodyti. Jai taip pat labiausiai patinka Therians armija, kaip ir man. Turėtų išaugti gera žaidėja, bet teks dar palaukti, nes jai vasarą sueis dar tik du metukai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą